QUÈ HI TROBARÀS?

Activitats de narració oral:

* Sessions de contes per a Nadons, Infants, Adolescents, Adults, Persones de la Tercera Edat.

* Tallers de formació: "La narració oral, eina didàctica a les classes de llengua", "narració oral i conflictes a l'adolescència"

* Regala un conte personalitzat

Jugant amb les paraules:

* Contes per narrar tantes vides com universos n'hi haguessin.

* Poemes

* Articles d'opinió

* Entrevistes imaginàries.

* Imatges, vivències, pensaments per compartir.

* Actes per poder escampar la boira quan l'ànima se sent en compressió.

* Lectures per obrir camins.

* Temps de silencis fets paraules.

dissabte, 29 de desembre del 2012

INVENTARIS DE FINAL D'ANY


Són els finals d'any l'inici d'una nova etapa? Sembla que arribem aquí separant les experiències viscudes entre allò que ens ha agradat o no com qui separa la roba blanca de la de color. Com si fos tan fàcil! De la mateixa manera que els fils s'entesten a no desenganxar-s'hi, així teixim el dia a dia. On comença la dissort o la fortuna si potser gràcies a una situació desesperada hem anat a parar a mans d'una experiència que ens ha reconfortat i enriquit? 

Arribats aquí, quan es juga a la pregunta hipotètica de què canviaries de la teva vida, t'adones que tot ha contribuït a fer el camí traçat fins aquí, de manera que acceptes, sorprès, que no li falta ni li sobra res de res, que tot forma part d'aquest entramat invisible que anem creant amb més o menys consciència activa. En conseqüència, l'inventari d'aquest any que està a punt de traspassar només té una sola pila: una pila de vida. 

Si hagués d'escollir d'entre tot el munt què m'emporto d'aquest 2012, sens dubte seria la meva reconciliació amb la vida. Després de passar-me tota la meva existència discutint-me amb ella, buscant-hi el sentit a tantes coses, puc mirar-me-la i acceptar el seu designi des de la gratitud, des de la mirada desperta que et fa saber que quan hi confies i crees el teu dia a dia des de l'entrega, el que t'arriba és el que necessites a cada moment. Per tant, em sento agraïda a aquest 2012 per totes les coses que m'ha aportat i estic convençuda que el 2013 serà un bon any, ple de tot allò que m'ajudi a seguir el meu camí.

2 comentaris:

  1. El millor que et puc desitjar per l'any que demà comença, és que mantinguis aquesta mirada clara, serena i transperent.

    Molt bon 2013, te'l mereixes!

    ResponElimina
  2. Gràcies, amic!
    Desitgem-nos lucidesa, serenor i una consciència més desperta. El 2013 serà un bon any! També per a tu! per a tots!!!
    Una abraçada immensa!

    ResponElimina