QUÈ HI TROBARÀS?

Activitats de narració oral:

* Sessions de contes per a grans i petits.

* Com fer per regalar contes

Jugant amb les paraules:

* Contes per narrar tantes vides com universos n'hi haguessin.

* Entrevistes imaginàries.

* Imatges, vivències, pensaments per compartir.

* Actes per poder escampar la boira quan l'ànima se sent en compressió.

* Lectures per obrir camins.

* Temps de silencis fets paraules.

dimarts, 28 de setembre de 2010

REVERBERACIONES


Aquí hi ha un petit tast del primer conte després de l'estiu. Ràpid i fugisser treu el cap per aquest blog que segueix pendent d'ordenar-se. No sé cap on caminarà.



Desde que la vio escrita y se dejó empapar por la fuerza de su sonido, se había convertido en su frase favorita. Pero los sinsentidos del día a día no le daban oportunidades de sacarla a la luz mirando a los ojos de cualquiera que se cruzara en su camino, por lo que la frase se quedó agazapada en el silencio de las palabras que no se pronuncian en voz alta, pero que, perseverantes, hacen reverberacions desde la epidermis flotando más allá de los entresijos de los sentidos.

Y así hubiera seguido todo el tiempo: guardada entre esos secretos que no se pueden pronunciar. Pero aunque nadie lo sabía, todo estaba a punto de cambiar para Charlotte y su frase. Ocurrió el día en que ensombrecida por una visión extraña, se encontró ante la figura dantesca de la oscuridad más absoluta. Esa dama misteriosa que todos temen y que desliza su cuerpo flotante al lado de una guadaña se detuvo ante ella y Charlotte, como si un temblor profundo estuviera a punto de romperla en mil pedazos, atinó a decir por fin:
-Arráncame la vida.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada